mandag den 7. september 2009

Sangundervisning

Står du og skal til en optagelsesprøve på enten Skuespillerskolen, Musicalakademiet eller Musikkonservatoriet, skal du synge en sang til en audition, har du et specifikt sangteknisk problem eller kunne du bare godt tænke dig at blive bedre til at synge- så vil jeg gerne hjælpe!

Jeg er uddannet sanger fra Det jyske Musikkonservatorium og har undervist siden 1997, siden 2002 på Det danske Musicalakademi i Fredericia, hvor jeg også har siddet til et par optagelsesprøver. Jeg underviser på alle niveauer fra nybegynder til proffessionel og i næsten alle stilarter (ja, jeg kan nok ikke lære dig at growle, hvis du gerne vil starte dit eget metal-band).

Hvis du er interesseret så ring til mig på 28761871 og lad os få en snak om dine ønsker eller skriv til mig på ennits(a)hotmail.com

Mange venlige hilsner
Stinne Henriksen