torsdag den 28. februar 2008

Lysfolk søges til Othello

Hej teaterfolk!
Jeg har i den grad behov for nogle lysfolk, som kan hjælpe med
lyssætning, lysfokusering og lyskodning til en forestilling! Dette
foregår søndag den 2. marts fra 15-?? og mandag eftermiddag! og
derefter hver aften indtil den 6. marts!..muligvis skal der også
bruges hjælp i weekenden 7.-9. marts.
Forestillingen er William Shakespeares Othello som spiller 11. - 14.
marts på Kasernescenen, Langelandsgade 139, i Århus. Jeg er instruktør
og I kan kontakte mig på:

e-mail: mroesen (snabel-a) gmail.com

mobil: +45 22133834

Hvis I er interesserede så kontakt mig uanset, om I kun kan nogle af
dagene. Jeg har virkelig brug for nogle hænder til at få lavet noget
lys, og er lidt tidspresset med at finde nogen der kan hjælpe.

Håber at høre fra nogen!
mange hilsner

Morten K. Roesen