mandag den 17. marts 2008

O tempora, O mores! søger skuespillere

"O tempora, O mores!" (forkortet; Otom) søger skuespillere!

Så blev projektet godkendt og øvelokaler er fundet og booket!

Otom er et eksperimenterende teaterstykke et hemmeligt samfund i en
nær-fremtidsversion af Danmark.
Stykket kommer til at gøre brug af en del minimalistiske principper,
og skiller sig ud ved at manuskriptet skal udarbejdes skuespillerne
imellem ved en række workshops. Herefter udvælger I af jer det bliver
om I vil sammenstykke et komplet stykke af de improviserede
situationer, lave holdepunkter eller improvisere det hele.

Jeg har selv en del forestillinger, og forslag til virkemidler, jeg
gerne vil inkludere i forestillingen men selvom jeg har det sidste ord
er det vigtigt for mig at pointere at jeg forventet et stort engagement
i skabelsen af forestillingen.

Info-møde og kombineret audition vil finde sted forholdsvis mandag og
onsdag 15.30 til 17.30 i næste uge.
Adressen er Vester allé 15, 8000 Århus C (beliggende i det gamle
"Huset"s sidebygning), i kontoret.

Auditionen er bare en mindre samtale samt demonstration af jeres
evner, foreberedelse efter behov.
Eventuelle spørgsmål kan stilles på newtozen [a] hotmail [dot] dk
eller 29 91 26 98 (dog kun efter 15).

Jeg glæder mig til at se så mange interesserede som muligt.

Mvh.
Søren "Sommer" Hansen, instruktør.