mandag den 17. marts 2008

Filmskuespiller søges til afgangsfilm

Filmskuespiller søges til afgangsfilm.
Alder: 18 -25

Mit navn er Jacob Lundgaard Andersen, og jeg er ved at færdiggøre mit
ophold på The European Film College.
Som det sidste projekt på skolen, er alle eleverne blevet sat til at
lave 15 film med en længde på 10 – 15 min. I denne film, som jeg selv
har skrevet og skal instruere, er det meget vigtig for mig at få fat i
kompetente og aktive skuespillere, der rummer en god portion
gå-på-mod. Arbejdet med skuespillet bliver mere utraditionelt end
normalt, og det kræver også en større indsats fra skuespillerne, i
form af tid og indlevelse i karaktererne. Alt dette er svært at
beskrive på en A4-side, men jeg kan garantere for, at indsatsen fra
mit internationale crew er meget ihærdig og ambitiøs.
Skuespillerne skal være:
- Mand.
- Mellem 18 – 25 år.
- Indstillet på at optagelserne muligvis kan bliver over flere dage.
Vi prøver at finde en location hvor cast og crew kan bo og overnatte
igennem shootet( ca. 4 – 5 dage, men ikke fastlagt). Dette kan
selvfølelig arbejdes omkring, men jeg håber at det signalere
ambitionsniveauet på projektet.
Håber det er noget, der har interesse.
I er selvfølelig velkommen til at skrive eller ringe til mig/os!
Al kommunikation går gennem projektets norske production manager,
Chetan Rastogi.

Mail: rastogi_chetan (snabel-a) hotmail.com
Tele: 8203682

Mvh.
Jacob Lundgaard Andersen & Crew