onsdag den 30. januar 2008

Skuespillere søges

Hej alle Quongianere. Jeg har to forespørgsler den ene mere eller
mindre akut den anden til overvejelse for fremtiden.

1) Hvis der andre der ligesom jeg er ved at forberede teksten til
andenprøven og mangler en fast stikordsgiver til dialogen, så er mit
forslag at vi møder op ved hinandens skuespillere som sparing. Så kan
vi spare lidt på tjenesterne fra vores ikke udøvende venner... Hvis
der er nogen der har samme behov så lad mig høre.

2) Hvis vi mod forventning ikke allesammen skulle komme ind på de
famøse skoler, så søger jeg efter personer til en gruppe, der kan
organisere undervisning og evt senere skabe forestillinger sammen.
Tanken er, for at holde grundtræningen ved lige ved siden af evt. fast
arbejde/andre projekter at være en 4-6 stykker der i fællesskab hyrer
undervisere og laver undervisningsforløb sammen.
Hvis der er andre der har lignende tanker eller ligefrem har en ledig
plads i en eksisterende gruppe så sig til, når vi kender resultaterne
fra den store Jury.

Mvh

Esben Rahr Gotfredsen
mrrahr (snabel-a) hotmail.com